فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

09199367030
حسن پور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سیترومینیوم کلراید چیست؟
سیترومینیوم کلراید یک عامل تهیه‌کننده بسیار مناسب برای تهیه شامپو و تهویه مطبوع است. این به طور معمول در بعضی از محصولات اقتصادی نوع بیشتر استفاده می‌شود، زیرا تهویه نور با هزینه کم را فراهم می‌کند. سترومینیوم کلراید مانند PQ-10 کار می‌کند، که از روغن نارگیل و یک ماده نفتی مشتق شده است، اما بیشتر از روغن نارگیل مشتق شده است.

کاربرد سیترومینیوم کلراید
Cetrimonium کلرید یک نمک آمونیوم چهارمتری است. در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی، در فرمولاسیون شامپوها و تهویه‌کننده مو، رنگ موی و رنگ، دیگر محصولات مراقبت از مو و بعضی از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود.
این کمک می‌کند تا جلوگیری و یا مهار رشد الکتریسیته ساکن و کمک به پاک کردن پوست و یا جلوگیری از بو با از بین بردن یا مهار رشد از میکروارگانیسم ها و کمک به آب برای مخلوط کردن با روغن و خاک به طوری که آنها را می توان شستشو کرد.
همچنین کمک می‌کند تا امولسیون‌ها را با کاهش کشش سطحی مواد شیمیایی امولسیون و کمک به توزیع یا تعلیق جامد نامحلول در یک مایع کمک نماید.
سطح ورودی توصیه‌شده بین ۰٫۵ تا ۴٪ بسته به نوع فرمول و استفاده از آن قرار داده می‌شود. اگر قابل اجرا باشد، به مرحله آب اضافه کنید. فقط برای استعمال خارجی.

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.
09199367030 حسنپور
03195023715 حسنپور

فروش سیترومینیوم کلرایدxقیمت سیترومینیوم کلرایدxخرید سیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلراید از کجا بخرمxسیترومینیوم کلراید قیمتxفروشنده سیترومینیوم کلرایدxخرید عمده سیترومینیوم کلرایدxقیمت روز سیترومینیوم کلرایدxکاربرد سیترومینیوم کلرایدxخواص سیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلراید چیستxسیترومینیوم کلراید شامپو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی