فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

09199367030
حسن پور

بایگانی

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مصرف تالک در ایالات متحده مربوط به تولید پلاستیک بوده است. تالک به طور عمده به عنوان پرکننده استفاده می شود. شکل های صفحه ای از ذرات تالک می توانند سختی و مقاومت حرارتی محصولاتی از جمله پلی پروپیلن، وینیل، پلی اتیلن، نایلون و پلی استر را افزایش دهند و از آب رفتگی آنها جلوگیری کند.

در برخی کاربردها، خواص فیزیکی تالک مد نظر است و طبیعت شیمیایی آن، نقش اندکی بازی می کند. معیار مهم استفاده از تالک در کاربردهای صنعتی، به صورت زیر می باشد:

ساختار کریستالی: کریستال تالک ممکن است به صورت فیبری شکل یا صفحه ای باشد. وقتی این ماده سایش می یابد، کریستال های تالک به حالت صفحه ای یا فلسی شکل و یا فیبری، تبدیل می شود. این مسئله، به ساختار این ماده وابسته می باشد.

سختی و نرمی سطحی: تالک نرم ترین ماده ی معدنی شناخته شده می باشد و سختی آن در مقیاس موهس، برابر با 1 می باشد. نرمی آن به حدی است که موجب شده است این ماده حالت لیز یا صابونی داشته باشد. سنگ صابونی، به دلیل وجود ناخالصی، تا حدی سخت تر از تالک خالص است. از این رو، استفاده از سنگ صابون، در بیشتر کاربردها، ترجیح داده می شود.

رنگ و ویژگی های نوری: تالک در حالت خالص، دارای رنگ سفید تا سفید مایل به نقره ای می باشد. این ماده دارای درخشش مرواریدگونه ای است و ضریب شکست آن بین 1.54 تا 1.59 است و در برابر تابش فرابنفش نیز مقاوم است.

فروش تالک

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

گیاه آویشن شیرازی با نام علمی نیزگیاهی است علفی که در اکثر Satureja hortensis در ایران انتشار نسبتا وسیعی دارد. گیاه مرزه نیز با نام علمی Zataria multiflora مناطق ایران می روید، تیمول و کارواکرول نیز از اجز ای اصلی اسانسهای گیاهان فوق هستند.

 

 

اثر اسانسهای آویشن شیرازی و مرزه، و مواد تیمول و کارواکرول بر رشد ده جدایه Fusarium graminearum به روش اختلاط غلظتهای مختلف آنها با محیط های کشت PDA و PDB و اندازه گیری میزان رشد هیف تیمارها در محیط نیمه جامد و وزن خشک توده میسلیومی در محیط مایع و مقایسه آنها با شاهد آزمایش محاسبه گردید. اثر مواد فوق الذکر بر میزان داکسی نیوالنول تولید شده توسط جدایه های مذکور، با اندازه گیری میزان داکسی نیوالنول تولید شده در محیط PDB حاوی غلظتهای مختلف مواد فوق و مقایسه آنها با شاهد عاری از مواد فوق با روش HPLC+IAC محاسبه شد. غلظت لازم برای بازداری کامل از رشد جدایه های مورد استفاده در یکصد میلی لیتر محیط کشت PDA به ترتیب برای اسانسهای آویشن شیرازی و مرزه برابر 16و 31.5 میکرولیتر و برای مواد تیمول و کارواکرول 70 و 15 میکرولیتر برآورد گردید. غلظت مذکور در محیط مایع PDB برای آویشن شیرازی و مرزه به ترتیب 16 و 30 و برای تیمول و کارواکرول به ترتیب 70 و 20 میکرولیتر بود. بیشترین و کمترین کاهش وزن خشک میسلیوم در محیط کشت مایع حاوی اسانسها و مواد موثره فوق الذکر به ترتیب مربوط به جدایه های شماره 6 و 50 بود. میزان داکسی نیوالنول تولید شده در محیط مایع حاوی تیمارهای آویشن شیرازی، مرزه، تیمول و کارواکرول به ترتیب 84، 89.1، 95 و 86.6 درصد نسبت به شاهد بدون اسانس کاهش یافت. همچنین در هر میلی گرم ماده خشک میسلیوم در شاهد و تیمارهای تیمول، کارواکرول، آویشن و مرزه به ترتیب 353.9، 17.9، 27.5، 92.6 و 94.2 نانوگرم داکسی نیوالنول ردیابی گردید، که این نتایج گویای تاثیر مستقیم اسانسها و مواد موثر مورد مصرف بر ساختار داکسی نیوالنول بود. علاوه بر این، مواد مذکور به سبب دارا بودن ویژه گی قارچ ایستایی با بازداری از رشد قارچ بطور غیر مستقیم نیز بر کاهش تولید داکسی نیوالنول موثر بودند.

فروش تیمول

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

 

 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

هر شخصی که مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی مورد استفاده خود را مطالعه کند مانند: سایه چشم، خط چشم و… که عنصر رایج در همه آنها، پروپیل پارابن است. این عنصر به طور طبیعی در انواع مختلف گیاهان و حتی در چند گونه از حشرات وجود دارد.

با این حال، نوع پروپیل پارابن که در لوازم آرایشی یافت می شود، به صورت مصنوعی به دلایل زیست محیطی ایجاد می شود. این عنصر به رنگ سفید و بلورین است، مثل دانه شکر، این ماده در اواخر قرن بیستم در لوازم آرایشی استفاده شده است و یک استر اسید پتاسیم هیدروکسی بنزوئیک است، اما از آنجاییکه این ترکیبات مصنوعی هست کسانی که از آن استفاده می کنند باید از اثرات احتمالی آن بر پوست آگاه باشند.

پروپیل پارابن در لوازم آرایشی مختلف در سراسر جهان استفاده می شود در آغاز دهه 1950، پروپیل پاراپن به طور گسترده ای برای کاهش رشد بسیاری از انواع باکتری ها، قالب و انواع خاصی از مخمر، به طوری که محصولات عمر طولانی تر داشت استفاده شده است و بسیاری از شرکت های لوازم آرایشی تاکنون در محصولات خود استفاده می کنند وبه یاد داشته باشید که محصولات همیشه غلظت مشابهی از این ماده شیمیایی ندارند، زیرا فرمولاسیون به سایر مواد و بافت مورد نظر محصول نهایی بستگی دارد. در حالی که پروپیل پارابن امن است.

فروش پروپیل پارابن

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

                                 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

توئین ها

پلی سورباتها یا توئین ها یک دسته از امولسیفایرها هستند که به عنوان امولسیفایر دارای کاربرد غذایی و دارویی و بهداشتی می باشند.

یک پلی سوربات 20 است که پایداری  آن به ما اجازه می دهد که از آن به عنوان یک امولسی فایر در مصارف خانگی و علمی و دارویی استفاده نماییم. این ماده به عنوان امولسی فایر برای حل کردن روغن های ضروری در آب استفاده می شود. توئین 20 یک امولسی فایر خوب روغن در آب است. پلی اکسی اتیلن سورفکتانتها محدوده وسیعی از شوینده های آنیونی را تشکیل می دهد که شامل الکیل فنول های اتوکسیله، فتی الکل های اتوکسیله، فتی استرهای اتوکسیله و دی گلیسیریدهای اتوکسید می باشد. این مواد خصوصیات قوی پاک کنندگی از خود نشان می دهند. به علت خاصیت کف کنندگی کم آن ها، استفاده از آن ها به حل کردن اسانس ها و عطرها در شوینده ها محدود شده است. این شوینده ها به علت اینکه چشم را نمی سوزانند به طور وسیعی در شامپو بچه مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا در محصولات آرایشی و مراقبت شخصی استفاده می شود؟

مواد پلی سوربات به دیگر مواد کمک می کند تا در یک حلال حل شوند که در آن معمولا به طور معمول حل نمی شود. آنها همچنین باعث کاهش امولسیون شدن امولسیون می شوند.

خلاصه استفاده مشترک

امولسیفایر
Solubiliser
سوربیتول
تثبیت کننده
پراکنده کننده

فروش یک پلی سوربات 20

 

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

                                 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

پلی وینیل پیرولیدون به نام های پوویدون یا پلی ویدیون نیز شناخته می شود. شکل پودری آن سفید یا شیری رنگ است که می تواند تا 40% وزنش، رطوبت محیط را جذب کند. به دلیل حضور حلقه آمیدی بسیار قطبی و امکان تشکیل پیوند هیدروژنی، این پلیمر در آب و بسیاری از حلال های قطبی دیگر حل می شود.

ساختار مولکولی پلی وینیل پیرولیدون
پلی وینیل پیرولیدون به نام های پوویدون یا پلی ویدون نیز شناخته می شود. پوویدون به صورت پودر و محلول آبی عرضه می شود. شکل پودری آن سفید یا شیری رنگ است که می تواند تا 40% وزنش، رطوبت محیط را جذب کند. به دلیل حضور حلقه آمیدی بسیار قطبی و امکان تشکیل پیوند هیدروژنی، این پلیمر در آب و بسیاری از حلال های قطبی دیگر حل می شود. پوویدون در PHهای مختلف پایدار است و پایداری حرارتی خوبی دارد. این پلیمر وینیلی زیست تخریب پذیر نیست اما زیست سازگاری خوبی دارد. مهمترین ویژگی های پوویدون که باعث شده به سرعت در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از:
1. دامنه حلالیت و سازگاری وسیع
2. بی اثر بودن از لحاظ فیزیولوژی
3. توانایی تشکیل کمپلکس با مواد دیگر
4. توانایی تشکیل فیلم
5. چسبندگی ذاتی

فروش پلی وینیل پیرولیدون

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

پلی اتیلن گلیکول 400 یک ترکیب ارگانیک با فرمول C2H6O2است که بعنوان یک ماده خام در تولید الیاف پلی استر کاربرد دارد. این ترکیب از طریق اتیل اتیلن متوسط و بوسیله اتیلن اکسید تولید می شود.

پلی اتیلن گلایکول ها از خانواده پلیمرهای خطی هستند و از واکنش افزایشی گاز اتیلن اکساید با مونو اتیلن گلایکول یا دی اتیلن گلایکول تشکیل شده است.

فرمول کلی برای پلی اتیلن گلایکول H(OCH2CH2)nOH است که n میانگین تعداد گروه های اتیلن اکساید است. گریدهای مختلف پلی اتیلن گلایکول به وسیله جرم مولکولی متوسط آن مشخص می­شود. به عنوان مثال PEG400شامل توزیع پلیمرهای دارای وزن مولکولی متوسط 400 است که به طور مشابه متوسط تعداد تقریبی گروههای تکراری گاز اتیلن اکساید برابر 9 است.

بسته به متوسط جرم مولکولی ، پلی اتیلن گلایکولها می­توانند در شرایط استاندارد به صورت مایع یا جامد باشد. گریدهای پلی اتیلن گلایکولها 200،300،400،600،1000 به صورت مایع است.

پلی اتیلن گلایکولها در رنج مولکولی 200 تا 1000 موجود می­باشد.

حمل و نقل و نگهداری :

محصولات پلی اتیلن گلایکول دارای سمیت بسیار پایین هستند و برای محصولات پاک کننده ­ی بهداشتی ، مطمئن و مناسب هستند. هنگام حمل و نقل محصولات از عینک ایمنی مطمئن، دستکش­های PVC و پیشبند استفاده شود. محصولات پلی اتیلن گلایکول باید در جای خشک، پوشیده و دور از حرارت و منبع آتش نگهداری شود.در صورت تماس با چشم به سرعت چشمها را به مدت 15 دقیقه با آب بشوئید. در صورت خوردن به پزشک مراجعه کنید.

بسته بندی: پلی اتیلن گلایکولهای مایع (200 تا1000) در بشکه­ های 220 لیتری (200 کیلوگرم) ، هر 4 بشکه در یک پالت بسته بندی شده است.

زمان ماندگاری: 24 ماه در انبار سرپوشیده

مهمترین خواص فیزیکی: بسته به جرم مولکولی رنج وسیعی از خواص فیزیکی از قبیل حلالیت، جاذب رطوبت، فشار بخار،نقطه ذوب و انجماد و ویسکوزیته متفاوت است.

فروش 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

پلی کواترنیوم ۷  یک ماده ی کاتیونی عالی برای مو و پوست است. این ماده  به ویژه در سیستم های سورفاکتانت مانند شامپو و ژل دوش مناسب است و برای استفاده در اسپری مناسب است،  راحتی شانه خوردن مو های خیس را فراهم میکند. علاوه بر این نرمی و درخشش را به مو اضافه می کند. مقادیر توصیه شده  ۰٫۳٪ تا ۰٫۵٪ برای ژل دوش و تا ۱٪ برای شامپو هست.

موارد استفاده از پلی کواترنیوم :
 پلی کواترنیوم به عنوان نگهدارنده به فرآورده افزوده شده تا میکرو ارگانیسم ها را از بین برده یا از رشد و تکثیر آنها جلوگیری میکند و دارای طیف اثر وسیع بر روی باکتری ها و قارچ ها است.
 این ماده محلول در آب است و قابلیت ترمیم شکاف های انتهای مو ، عدم ایجاد سوزش و خارش در چشم ، بهبود بخشیدن فرهای ریز مو ، شانه خوری عالی در حالت مرطوب ، بهبود بخشیدن ظاهر موی آسیب دیده ، افزایش قابلیت شکل گیری مو ، بالابردن کارآیی مواد جاذب یو وی و همچنین سازگاری با محدوده وسیعی از مواد فعال سطحی دارد.

مصارف پلی کواترنیوم :
بیشترین خواهان پلی کواترنیوم در محصولات آرایشی و بهداشتی ، بخصوص در تولید شامپو ، کرم های مرطوب کننده ، صابون های مایع ، نرم کننده ها ، ژل اصلاح ، لوسیونها و رنگ مو است.

فروش پلی کواترنیوم

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

بنزیل الکل یک الکل آروماتیک متشکل از بنزن می باشد که یک استخلاف هیدروکسی متیل به آن متصل است. این ماده یک حلال و آنتی اکسیدانت خوب به است و به عنوان یک حد واسط در فرمولاسیون عطر ها و مواد آرایشی - بهداشتی نیز استفاده می‌شود.

 

  •  بنزیل الکل به طور طبیعی توسط بسیاری از گیاهان تولید می شود و در میوه ها و چایی ها یافت می گردد. همچنین در انواع مختلفی از اسانس های حاوی یاسمن و سنبل بنزیل الکل موجود می باشد
  • این ماده باید از حرارت شدید و اکسیدانت های قوی دور نگه داشته شود
  • ترکیب فوق به صورت سنتزی از هیدرولیز بنزیل کلرید در حضور سودا اش تولید می گردد و از حرارت دادن مخلوط سدیم کربنات آب و بنزیل کلرید سنتز می گردد
  • benzyl alcohol به عنوان یک حلال مهم برای جوهر، رنگ، لاک و پوشش های رزین اپوکسی استفاده می شود.
  • این ماده ماده ی اولیه ی تولید بسیاری از استر ها است که در تولید عطر، صابون و طعم دهنده ها استفاده می شوند
  • در رنگ ها و پوشش های ضد آب نیز این ماده نقش به سزایی دارد
  • طبق تحقیقات سازمان غذا و داروی آمریکا این ترکیب در 322 فرمولاسیون لوازم آرایشی متعلق به 43 دسته از این محصولات حضور دارد
  • جابه جایی و حمل و نقل این ماده در سراسر دنیا ایمن شناخته شده است
  • جالب است بدانید شپش سر نیز با محلول 5% بنزیل الکل می تواند درمان شود
  • در مواد غذایی بسته بندی شده و آماده از بنزیل الکل برای بهبود طعم استفاده می نمایند
  • در عکاسی نیز این ترکیب در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش بنزیل الکل

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

بیوتین اهمیت دریافت این ویتامین در پیشگیری از ریزش موها خودش را بیشتر نشان می‌دهد. بیوتین نه تنها برای موها مهم است، بلکه اهمیت ویژه ای برای همه بدن نیز دارد.

قرص بیوتین با نام های اختصاصی ویتامین B7 و ویتامین H شناخته می شوند. طبیعی است که این ویتامین مانند ویتامین های دیگر در بدن به مقدار کافی یافت شود. بیوتین در متابولیسم کربوهیدرات‌، چربی‌، پروتئین‌ و تولید انرژی در بدن موثر است


بیوتین در درمان ریزش مو موثر است. البته معمولا پزشکان به همراه آن، ویتامین روی را هم برای تاثیرگذاری بیشتر تجویز می کنند. معمولاً خانم ها بیشتر در معرض شکسته شدن ناخن قرار دارند، استفاده از بیوتین می تواند خطر شکستگی ناخن ها را کم کند. این ویتامین ممکن است برای افراد افسرده نیز کارایی خوبی داشته باشد. دیابت و التهاب پوست در کودکان نیز از موارد دیگری است که بیوتین برای حل آنها تجویز می شود.

آیا مصرف بیش از حد ویتامین B7 (بیوتین) می تواند خطرناک باشد؟

بر اساس مطالعات انجام شده، دوز خاصی از ویتامین B7 یافت نشده که باعث مسمومیت در بدن شود، چراکه تما‌می‌ویتامین‌های گروه B محلول در آب هستند و بدن مقدار اضافی آن‌ها را ذخیره نمی‌کند و از طریق ادرار از بدن خارج می‌شوند.

فروش بیوتین

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

آمونیوم کلرید نوع معدنی آن از سوزاندن ناکامل زغال سنگ تراکم گازهای مشتق از آن و همچنین از برخی از آتشفشان ها بدست می‌آید. آمونیوم کلرید در صنایع بسیار متنوعی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

کاربرد آمونیوم کلرید

  • آمونیوم کلرید در صنایع بسیار متنوعی کاربرد دارد. قدیمی ترین کاربرد آمونیوم کلرید استفاده در مواد آتش زا و افزایش رنگ سبز و آبی یون های مس در آتش بازی ها بوده که امروزه با مواد شیمیایی امن تری جایگزین شده است.
  • در حال حاضر بیشترین استفاده از آمونیوم کلرید در صنایع کشاورزی و تولید کودهای شیمیایی حاوی نیتروژن است. هزینه کمتر و غلظت بالاتر آمونیوم کلرید نسبت به آمونیوم سولفات مزیت استفاده از این ترکیب محسوب می شود و تاکنون برای محصولاتی مانند گندم، جو، نیشکر و… استفاده شده است. افزایش کلر در خاک که به دلیل اضافه کردن آمونیوم کلرید است، باعث جذب بیشتر کادمیم توسط گیاهان شده است.
  • در صنعت الکترونیک، برای ساخت مدارهای چاپی و حکاکی بر روی آن، از آمونیوم کلرید برای لحیم کاری بهتر استفاده می شود.
  • آمونیوم کلرید جاذب رطوبت از سطح فلزات است و به عنوان پاک کننده سطح در صنایع آبکاری و روکش دادن فلزات آلیاژی به کار می رود. حضور آمونیوم کلرید فرآیند روکش دهی قلع و روی بر سطح فلز را آسان تر و با کیفیت تر می کند.
  • در مقیاس آزمایشگاهی از این ماده در حمام های خنک کننده برای کاهش دما استفاده می شود. همچنین برای تهیه محلول بافری، به آن آمونیاک افزوده می شود.
  • آمونیوم کلرید مصارف محدودی در زمینه پزشکی نیز دارد. برای انحلال انواع خاصی از سنگ کلیه از این ترکیب استفاده می شود. در برخی از داروها و انتی بیوتیک ها آمونیوم کلرید اضافه شده که منجر به افزایش مقاومت در برابر باکتری و دفع سموم از بدن می شود.
  • یکی دیگر از مصارف کاربردی آمونیوم کلرید، استفاده به عنوان الکترولیت در باتری های سلول خشک است. از این ماده در صنایع نساجی به منظور رنگرزی پارچه، پنبه و چرم استفاده می شود. از دیگر کاربردهای امونیوم کلرید میتوان به عامل پخت در چسب های پایه فرم آلدهید اشاره کرد.
  • bahar hassanpour