فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

09199367030
حسن پور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بیسفنول ای در ساخت بطری های پلاستیکی پلی کربنات که برای نگهداری نوشیدنی ها و شیر کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، بکار می رود. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سفید است.

 

معمولا قوطی هایی که برای کمپوت یا کنسرو استفاده می شود از جنس آلومینیوم یا فولاد نرم است که با یک لایه قلع یا کروم، اندود شده و در نهایت یک لایه لاک مخصوص، روی آن را می پوشاند. این لاک ها ازایجاد فعل و انفعالات شیمیایی میان فلز و ماده غذایی جلوگیری می کند. بیسفنول آ  (BPA) یک ماده آلی مورد استفاده در ساخت لاک محافظ داخل قوطی های فلزی موادغذایی میباشد.همچنین از این ترکیب در تهیه پلاستیک های شفاف ونشکن و بطری های شیر کودکان استفاده می گردد.

بیسفنولA می توانداز لاک قوطی ها و هم چنین بسته بندی ها مانند ظروف پلاستیکی پلی کربناته به داخل موادغذایی در تماس با آنها مهاجرت نماید.

 

از سال 1930 گزارشاتی از استروژنیک بودن این ماده ارائه شده بود ولی در سال 2008 اخبار مربوط به خطر وجود این ماده در غذا باعث شد تا فروشندگان مواد غذایی ، بسته های غذایی را که در تهیه بسته بندی آنها از بیسفنول استفاده شده بود، جمع آوری کنند. در سال 2010 در یک گزارش رسمی از صدمات احتمالی بیسفنول به جنین ، نوزادان و کودکان ارائه نمود و در پاییز 2010، کانادا اولین کشوری بود که بیسفنول راسمی اعلام نمود .

 در اتحادیه اروپایی و کانادا بر اساس ارزیابی خطر در جامعه مصرف کننده مشخص شدکه خطر واقعی برای کودکان و نوزادان وجود دارد بنابراین استفاده بیس فنول در بطری کودکان کاملا ممنوع اعلام شد.

اثر بیسفنول بر سلامتی : 

بیسفنول یک تخریب کننده اندو کراین است و در بدن می تواند نقشی را که هورمونها بر عهده دارند را تقلید کند. بررسی ها نشان داده است سطح این ماده شیمیایی دربدن انسان پایین می باشد و به سرعت از بدن خارج می گردد اما درنوزادان و کودکان ، عدم تکامل مکانیزم سم زدایی این گروه را نسبت به مواجهه با این ماده آسیب پذیر نموده است. برنامه ملی سم شناسی سازمان غذا و دارو در آمریکا سه سطح مختلف از غلظت بیسفنول Aرا در خصوص عوارض متفاوت آن در انسان A معرفی نموده است . مواجهه با غلظت تعیین شده در اولین سطح، ایجاد عوارضی چون اثر برروی مغز، رفتار، غده پروستات در جنین، نوزادان و کودکان می گردد. در سطح دوم ، مواجهه با این ماده، باعث اثر بر روی غدد پستانی و بلوغ زودرس برای جنین و نوزادان جنس مونث شده و در سطح سوم مواجه که غلظت بیسفنول در کمترین حد مورد بررسی است،. عوارض ناشی از آن را قابل اغماض اعلام نمود. از اثرات سوء بالقوه برروی سلامت انسان که در حیوانات آزمایشگاهی در مواجهه با دوزهای پایین بیسفنول A مشاهده شده است، می توان سرطان سینه، سرطان پروستات، ناهنجاری های دستگاه ادراری- تناسلی در نوزادان مذکر، کاهش کیفیت منی مردان، بلوغ زودرس در دختران، اختلالات متابولیکی مانند دیابت مقاوم به انسولین (نوع 2)، چاقی و مشکلات عصبی- رفتاری مانند بیش فعالی نام برد.

فروش بیسفنول A

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی