فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

09199367030
حسن پور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دی استات سدیم یا پیماریسین پودرسفید کریستالی با قابلیت جذب رطوبت است. این ماده به دلیل تأثیر روی قارچ ها و باکتری ها به نان نیز اضافه می شود. 

 

موارد کاربرد دی استات سدیم:


موارد استفاده اصلی سدیم دی استات در محصولات گوشتی، محصولات نانوایی (به منظور تعدیل pH و نگهدارندگی) و اسنک ها (به منظور طعم دهنده) است.


دی استات سدیم در محصولات میوه ای و سبزیجات کنسرو شده، محصولات دریایی، مایونز، مواد تزئین سالادها، پنیرها، چیپس ها، سس ها، سوپ ها و ... به منظور نگهدارنده و تعدیل کننده اسیدیته به کار گرفته می شود.

غذایی دی استات سدیم عامل طعم سرکه نمکی و ترد کنندگی چیپس و پفک است هم چنین به دلیل خاصیت ضد کپک و ضد قارچ در نگهدارندگی مواد غذایی و مواد ذخیره شده از جمله مرکبات در انبارها بسیار موثر است.

دی استات سدیم از یک طرف بر روی قارچ ها و باکتری ها موثر است و از آن برای جلوگیری از رشد باکتری ها مخصوصاً باکتری های گرم مثبت استفاده می شود از طرف دیگر اثر نامطلوبی روی مخمرها ندارد و موجب توقف رشد آن ها نمی شود.

 

فروش دی استات سدیم :

این ماده در کیسه های 25 کیلوگرمی آماده بارگیری از انبار می باشد.

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی