فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

فروش مواد اولیه غذایی و دارویی

فروشنده مواد اولیه غذایی ،دارویی و بهداشتی

09199367030
حسن پور

بایگانی

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به‌علت خاصیت ضدباکتری خردل لازم نیست در یخچال نگهداری شود زیرا باکتری‌های مضر در ان رشد نخواهند کرد. البته اگر در یخچال نگهداری نشود تندی خود را سریع‌تر از دست می‌دهد و بهتر است در جای بسته، تاریک و خنک نگهداری شود. اگر خردل برای مدت زیادی خارج از یخچال بماند ممکن است تلخ شود.

 

انواع خردل:

انواع خردل شامل خردل سیاه، خردل قهوه ای هند، خردل سفید یا زرد می باشد.

خردل سفید یا همان زرد طعم ملایم تری نسبت به دیگر انواع آن دارد. تندی عطر و طعم خردل سیاه به نوعی بیشتر است.خردل قهوه ای به نسبت دیگر نوع ها تیزی بیشتری دارد.

خردل به صورت دانه ای، پودری و روغنی در دسترس هستند که توصیه می شود به منظور جلوگیری از آلودگی های محیطی آنها را به صورت دانه ای تهیه کنید. شرایط نگهداری خردل به صورت پودری به مدت شش ماه و دانه ای آن به مدت یک سال است در صورتی که در جای خنک و تاریک و در ظروف محکم و مقاوم نگهداری شود. طبع خردل بسیار گرم و خشک است . به این نکته توجه شود که خردل دارای خواص آنتی باکتریال است و نیازی نیست که آن را در یخچال نگهداری کنید.

خواص خردل :

  • پیش گیری برای سرطان مانند سرطان روده، مثانه، رحم
  • درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس
  • درمان درماتیت تماسی
  • تسکین درد های مضمن
  • حفاظت و رفع سموم از بدن
  • درمان کچلی و قارچ پوستی
  • کنترل و درمان دیابت
  • درمان یائسگی زود رس

 

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

سیترومینیوم کلراید چیست؟
سیترومینیوم کلراید یک عامل تهیه‌کننده بسیار مناسب برای تهیه شامپو و تهویه مطبوع است. این به طور معمول در بعضی از محصولات اقتصادی نوع بیشتر استفاده می‌شود، زیرا تهویه نور با هزینه کم را فراهم می‌کند. سترومینیوم کلراید مانند PQ-10 کار می‌کند، که از روغن نارگیل و یک ماده نفتی مشتق شده است، اما بیشتر از روغن نارگیل مشتق شده است.

کاربرد سیترومینیوم کلراید
Cetrimonium کلرید یک نمک آمونیوم چهارمتری است. در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی، در فرمولاسیون شامپوها و تهویه‌کننده مو، رنگ موی و رنگ، دیگر محصولات مراقبت از مو و بعضی از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود.
این کمک می‌کند تا جلوگیری و یا مهار رشد الکتریسیته ساکن و کمک به پاک کردن پوست و یا جلوگیری از بو با از بین بردن یا مهار رشد از میکروارگانیسم ها و کمک به آب برای مخلوط کردن با روغن و خاک به طوری که آنها را می توان شستشو کرد.
همچنین کمک می‌کند تا امولسیون‌ها را با کاهش کشش سطحی مواد شیمیایی امولسیون و کمک به توزیع یا تعلیق جامد نامحلول در یک مایع کمک نماید.
سطح ورودی توصیه‌شده بین ۰٫۵ تا ۴٪ بسته به نوع فرمول و استفاده از آن قرار داده می‌شود. اگر قابل اجرا باشد، به مرحله آب اضافه کنید. فقط برای استعمال خارجی.

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.
09199367030 حسنپور
03195023715 حسنپور

فروش سیترومینیوم کلرایدxقیمت سیترومینیوم کلرایدxخرید سیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلراید از کجا بخرمxسیترومینیوم کلراید قیمتxفروشنده سیترومینیوم کلرایدxخرید عمده سیترومینیوم کلرایدxقیمت روز سیترومینیوم کلرایدxکاربرد سیترومینیوم کلرایدxخواص سیترومینیوم کلرایدxسیترومینیوم کلراید چیستxسیترومینیوم کلراید شامپو

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

منتول (به انگلیسی: Menthol) که یک الکل ده کربنی است از روغن نعنا استخراج می‌شود و به عنوان چاشنی و ماده معطر مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتول در تسکین سرماخوردگی، رفع گرفتگی بینی و احساس آرامش بسیار مؤثر است. مصرف منتول هنگام خواب آرامش رضایتبخشی را ایجاد می‌کند.

منتول  (Menthol) یا اسانس روغن نعنا فلفلی که در صنایع دارویی و غذایی با نام " منتول" شناخته شده است برای نخستین بار، از حدود دو هزار سال پیش که ژاپنی‌ها موفق به کشف خواص مختلف منتول به عنوان یک عصاره دارویی طبیعی و بدون عوارض جانبی دارای مصرف خوراکی و موضعی شدند مورد استفاده گسترده بوده است.

منتول به صورت طبیعی در گیاهانی مانند نعنا، پونه و اکالیپتوس یافت می‌گردد اما معمولاً از روغن نعنا فلفلی استخراج می‌شود منتول از لحاظ شیمیایی، یک الکل ده کربنی است و به عنوان چاشنی و ماده معطر، مسکن و خنک‌کننده از پرمصرف‌ترین اسانسهای گیاهی است. منتول به‌طور انتخابی انتهای اعصاب حسی مربوط به سرما را تحریک کرده و باعث احساس خنکی می‌شود؛ و همچنین مصرف آن بر روی پوست باعث گشاد شدن عروق می‌شود که احساس سرما ایجاد می‌کند و به دنبال آن اثر ضد درد ظاهر می‌گردد.

اثرات دارویی منتول عبارتند از:

- ضد احتقان بینی

- مسکن سر درد

- ضد درد موضوعی

- ضد خارش

- تسکین‌دهنده علایم تنفسی مانند برونشیت، سینوزیت و سرفه

کاربردهای منتول در صنایع غذایی و صنعت داروسازی شامل اما نامحدود به موارد زیر است:

- خوشبوکننده‌های دهان، آب نبات، شکلات و آدامس، برخی مارک های سیگار

- دهانشویه

- قطره سرفه، تسکین‌دهنده گلو دردهای جزیی

- کرم و لوسیون برطرف‌کننده خارش

- اسپری تنفسی، قرص مکیدنی و یا پماد جهت درمان احتقان بینی

- کرم، لوسیون و یا پماد کاهش درد

فروش منتول

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

تیمول دارای خاصیت ضد باکتریایی است و در گیاهانی مانند آویشن وجود دارد. این محصول به عنوان یک آفت‌کش (حشره‌کش، قارچ‌کش، موش صحرایی، ضد میکروبی) استفاده می‌شود.

 

 

اسانسها علاوه بر خاصیت ضد میکروبی دارای خواص ضد تولید توکسین نیز می باشند . گیاه آویشن شیرازی با نام علمی نیزگیاهی است علفی که در اکثر Satureja hortensis در ایران انتشار نسبتًا وسیعی دارد. گیاه مرزه نیز با نام علمی Zataria multiflora مناطق ایران می روید، تیمول و کارواکرول نیز از اجز ای اصلی اسانسهای گیاهان فوق هستند. اثر اسانسهای آویشن شیرازی و مرزه ، و و PDA به روش اختلاط غلظتهای مختلف آنها با محیطهای کشت Fusarium graminearum مواد تیمول و کارواکرول بر رشد ده جدایه و اندازهگیری میزان رشد هیف تیمارها در محیط نیمه جامد و وزن خشک توده میسلیومی در محیط مایع و مقایسه آنها با شاهد PDB آزمایش محاسبه گردید . اثر مواد نام برده بر م یزان داکسی نیوالنول تولید شده توسط جدایه های مذکور، با اندازه گیری میزان داکسی نیوالنول محاسبه + IAC HPLC حاوی غلظتهای مختلف مواد فوق و مقایسه آنها با شاهد عاری از مواد فوق با روش PDB تولید شده در محیط شد. نتایج این بررسی نشان داد که اسانسها و مواد مذک ور دارای فعالیت قارچ ایستایی و بازدارندگی از تولید داکسی نیوالنول هستند . به ترتیب برای اسانس ها ی آویشن PDA غلظت لازم برای بازداری کامل از رشد جدایه های مورد استفاده در یکصد میلی لیتر محیط کشت ۳۱ میکرولیتر و برای مواد تیمول و کارواکرول ۷۰ و ۱۵ میکرولیتر برآورد گردید. غلظت مذکور در محیط مایع / شیرازی و مرزه برابر ۱۶ و ۵ برای آویشن شیرازی و مرزه به ترتیب ۱۶ و ۳۰ و برای تیمول و کارواکرول به ترتیب ۷۰ و ۲۰ میکرولیتر بود . بیشترین و کمترین PDB کاهش وزن خشک میسلیوم در محیط کشت مایع حاوی اسانس ها و مواد مؤثره فوق الذکر به ترتیب مربوط به جدایه های شماره ۶ و ۵۰ ۹۵ و ،۸۹/۱ ، بود. میزان داکسی نیوالنول تولید شده در محیط مایع حاوی تیمارهای آویشن شیرازی، مرزه، تیمول و کارواکرول به ترتیب ۸۴ ۸۶ درصد نسبت به شاهد بدون اسانس کاهش یافت . همچنین در هر میلی گرم ماده خشک میسلیوم در ش اهد و تیمارهای تیمول، /۶ ۹۴ نانوگرم داکسی نیوالنول ردیابی گردید، که این نتایج گویای تأثیر / ۹۲ و ۲ /۶ ،۲۷/۵ ،۱۷/۹ ،۳۵۳/ کارواکرول، آویشن و مرزه به ترتیب ۹ مستقیم اسانسها و مواد مؤثر مورد مصرف بر ساختار داکسی نیوالنول بود . علاوه بر این، مواد مذکور به سبب دارا بود ن ویژگی قارچ ایستایی با بازداری از رشد قارچ به طور غیر مستقیم نیز بر کاهش تولید داکسی نیوالنول مؤثر بودند.

فروش تیمول

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

لیمونن یک مایع بی‌رنگ هیدروکربنی از کلاس سیکلوترپن است. معمولاً ایزومر D آن بوی قوی ای مانند پرتقال دارد. در سنتزهای شیمیایی به عنوان پیش ماده‌ای برای Carvone و نیز به عنوان یک حلال تجدیدپذیر در شوینده‌ها بکار می‌روند.

لیمونن چیست؟

لیمونن به ماده شیمیایی گفته می شود که در پوست مرکباتی همچون لیمو ترش، لیمو شیرازی و بخصوص پوست پرتقال یافت شده و حدود 97 درصد روغن های ضروری موجود در آن را تشکیل می دهد.

لیمونن که به نام دی لیمونن نیز به شهرت رسیده به خانواده ترکیبات ترپن تعلق دارد، این ترکیبات به دلیل رایحه قوی که دارند از گیاه در برابر حمله عوامل خارجی محافظت می کنند.

لیمونن یکی از رایج ترین ترپن های موجود در طبیعت و دارای خواص متعدد از جمله خاصیت ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد استرس می باشد و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد.

کاربردهای رایج لیمونن

لیمونن از افزودنی های پرطرفدار در مواد غذایی است و به عنوان طعم دهنده لیمویی در محصولاتی همچون نوشابه ها، دسر و آب نبات استفاده می شود.

این روغن با روش هیدروستاتیزاسیون استخراج می شود، فرایندی که طی آن پوست میوه در آب خیسانده شده و پس از آن ترکیب گرم می شود و مولکول های فرار آن از طریق بخار آزاد شده، فشرده و جداسازی می شوند.

لیمونن در صنعت تولید لوازم آرایشی و محصولات پاک کننده و بهداشتی همچون صابون، شامپو، لوسیون ها، عطرها، مواد شوینده و خوشبو کننده های هوا جایگاه ویژه ای دارد و به دلیل عطر قوی از آن در تهیه آفت کش ها از جمله حشره کش های گیاهی سازگار با محیط زیست استفاده می شود.

روغن لیمونن به عنوان روغن آروماتیک و آرامش بخش در آروماتراپی نیز کاربرد دارد و به دلیل فواید آن برای سلامتی معمولا به فرم مکمل های کپسول و محلول نیز تولید شده و به فروش می رسد.

فروش لیمونن

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

 

 

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

ترکیبات فنولی مانند تیمول و کارواکرول دارای خواص با ارزشی مانند آنتی­اکسیدان، ضد میکروب، ضد قارچ و... می­باشند. این ترکیبات در گیاهان خانواده نعنا به میزان قابل توجهی وجود دارند. گیاهان این خانواده دارای پراکنش وسیعی در ایران از جمله استان همدان می باشند. با توجه به تاثیر اقلیم بر ویژگی های گیاه و عدم وجود مطالعه در گیاهان رویشی استان، این مطالعه با هدف بررسی میزان این دو ترکیب با ارزش در تعدادی گیاهان تیره نعنا صورت گرفته است. نتایج به دست آمده، بیان گر میزان بالای این ترکیبات به ترتیب در گیاه آویشن، گیاه سنبله ای و مریم گلی می باشد.

 

زمینه و هدف: امروزه، سرطان ها یکی از بزرگترین نگرانی های جوامع بشری است. ترکیبات پلی فنلی و آنتی اکسیدان ها به عنوان یک فاکتور مهم و کلیدی در پیشگیری و یا درمان انواع سرطان ها به خوبی معرفی شده اند. این تحقیق با هدف بررسی اثر کارواکرول به عنوان یک ماده آنتی اکسیدانی قوی بر مهار رشد و میزان تخریب ژنوم رده سلول سرطانی PC3 پروستات انجام شده است. روش بررسی: در این مطالعه تجربی آزمایشگاهی، سلول های سرطانی PC3 پروستات با غلظت های مختلف کارواکرول تیمار و درصد زیست پذیری سلول ها به کمک روش رنگ سنجی تترازولیوم (MTT) اندازه گیری و سپس غلظت مهارکنندگی 50 درصد رشد سلول‌ها (IC50) محاسبه شد.در قدم بعدی، الکتروفورز قلیایی با توجه به IC50 برای سه غلظت 130، 230 و 360 میکرومولار از کارواکرول انجام و 100 عدد تصویر کامت های ایجاد شده با استفاده از نرم افزار CASP آنالیز گردید. یافته ها: بر اساس مدل پروبیت میزان IC50 کارواکرول برای سلول های PC3 360 میکرومولار بدست آمد. در آزمون الکتروفورز قلیایی، نسبت طول کامت به قطر سلول در غلظت های 130، 230 و 360 میکرومولار به ترتیب برابر 2/1±15/9، 4/2±38/7 و 2/0±65/3 درصد مشاهده شد. نتیجه گیری: کارواکرول به عنوان یک ترکیب پلی فنلی موثر در درمان سرطان ها به طور بالقوه ای می تواند ژنوم سلول های PC3 مشتق از سرطان پروستات را تخریب کند. تخریب ژنوم سلول های PC3 در غلظت های نزدیک به IC50 بسیار محسوس تر است.

فروش کارواکرول

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان، استفاده مداوم از اسید گلیکولیک علائم سطحی و خطوط ریز را محو می نماید. به دلیل داشتن این کیفیت، ماده ای رایج در محصولات مراقبت پوستی ضد پیری به حساب می آید. این اسید بخاطر تاثیر خشک کنندگی و توانایی تمیز نگاه داشتن منافذ پوست ، برای درمان آکنه نیز به کار می روند.

 

فواید گلیکولیک اسید

گلیکولیک اسید ماهیت بسیار اسیدی دارد. این امر باعث می شود که برای لایه برداری پوست مناسب باشند. هنگامی که این اسید بر روی پوست استفاده می شود، به داخل آن نفوذ می کند. این ترکیب چربی های موجود بر روی سطح پوست و گرد و خاکی که باعث نگه داری سلول های مرده ی پوست می گردد را از بین می برد. هنگامی که پوست به طور کامل از چربی، گرد و خاک و سلول های مرده رهایی یافت، احتمال بروز آکنه نیز کاهش می یابد.
این اسید یک مرطوب کننده ی طبیعی می باشد. افرادی که دارای پوست چرب و بسیار حساس هستند، از لوسیون ها و کرم های حاوی گیکولیک اسید به منظور مرطوب کردن سطح پوست استفاده می شود.

خطرات استفاده از گلیکولیک اسید

استفاده ی منظم از گلیکولیک اسید باعث ایجاد حساسیت به نور آفتاب می گردد، بنابراین در صورتی که از این روش درمانی استفاده می کنید، باید در هنگام قرار گرفتن در معرض خورشید از کرم های ضد آفتاب به منظور جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده کنید.
افرادی که از گلیکولیک اسید برای درمان آکنه استفاده می کنند، ممکن است برای چند روز بعد از استفاده از این ترکیب، حالت قرمزی را بر روی صورت تجربه کنند، علاوه بر این، سوزش پوست، تغییر رنگ یا تورم نیز ممکن است رخ دهد. دلیل این امر این است که لایه بردارهایی که جهت درمان استفاده می شود، ممکن است حاوی غلظت بالایی از این اسید باشند.
غلظت 10 درصد یا کمتر گلیکولیک اسید به عنوان لوسیون یا کرم بی خطر می باشد. با این حال، غلظت های بالاتر می تواند ایجاد علائمی مانند التهاب، رنگی شد و نازک شدن پوست گردد.
استفاده از محصولات دیگر حاوی ویتامین A یا مصرف داروهای دیگر می تواند منجر به بروز واکنش هایی بر روی پوست گردد.
استفاده از این روش برای درمان آکنه هنگامی که اقدامات احتیاطی مانند استفاده از کرم های ضد آفتاب و غلظت های پایین گلیکولیک اسید مفید می باشد. بنابراین، این اثرات موقتی بوده و در عرض چند روز ناپدید می شوند. علاوه بر این، اثرات این اسید از فردی به فرد دیگر متغیر می باشد. اعتقاد بر این است که کرم های حاوی 10 درصد یا کمتر برای زنان باردار و مادران شیرده بی خطر می باشد. با این حال، قبل از استفاده از این دارو بهتر است با پزشک متخصص مشورت شود.

فروش گلیکولیک اسید

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

اسید کوجیک، معمولا برای درمان برخی های از بیماری های پوستی که بر روی ظاهر افراد تاثیر می گذارد استفاده می شود. معمولا از غلظت 1 درصد این اسید برای مقاصد آرایشی استفاده می شود. اسید کوجیک به عنوان یک تسکین دهنده پوست کاربرد دارد.

 

مزایای بالقوه

استفاده از این اسید و یا محصولات حاوی آن می تواند لک های ناشی از خورشید، سن و جای زخم را روشن کند. این لکه ها می توانند بر روی سن اثر پیری داشته باشند.

علاوه بر اثرات روشن کننده پوست، اسید کوجیک همچنین دارای خواص ضد میکروبی نیز می باشد. این خاصیت ممکن است در مقابله با چند نوع معمول از گونه های باکتری حتی در رقت های کم نیز موثر باشد. بنابراین گاهی از این اسید برای درمان آکنه ناشی از باکتری روی پوست استفاده می شود. اسید کوجیک می تواند زخم های ناشی از آکنه که هنوز زمان زیادی از ایجاد آن ها نگذشته است را بهبود دهد.

اسید کوجیک، دارای خواص ضد قارچی نیز است. این اسید حتی به برخی از محصولات ضد قارچ نیز اضافه می شود تا اثر بخشی آن ها را افزایش دهد. بنابراین برای درمان عفونت های قارچی پوست مانند عفونت های مخمر، کاندیدیازیس و کرم قارچی یا عفونت پای ورزشکاران نیز از این اسید استفاده می شود. اگر صابون حاوی اسید کوجیک به طور مرتب استفاده شود، ممکن است به جلوگیری از عفونت های باکتریایی و قارچی بر روی بدن کمک کند.

نکات تکمیلی

در صورت استفاده از این اسید به صورت موضعی، احتمالا در طی دو هفته نتایج مثبت آن را شاهد خواهید بود. اگر اسید گلیکولیک را به درمان خود اضافه کنید، نتایج بیشتر یا سریع تر خواهد شد. می توانید از اسید کوجیک برای درمان هیپرپیگمانتاسیون یا زخم استفاده کنید. اما نباید از آن برای ایجاد روشنایی طبیعی استفاده کنید.

اگر می خواهید از محصولات حاوی اسید کوجیک برای درمان یک وضعیت خاص بهره ببرید، حتما این موضوع را با متخصص مطرح کنید. متخصص می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد بهترین و مطمئن ترین روش استفاده کمک کنند. برای دریافت اطلاعاتی در مورد دوز و درمان های تکمیلی نیز مراجعه به پزشک الزامی است.

اگر در هنگام استفاده از اسید کوجیک، قرمزی، بثورات، تحریک یا درد را تجربه کردید، بلافاصله مصرف را متوقف کنید. برای تسکین فوری تحریک، می توانید از کرم هیدروکورتیزون روی منطقه آسیب دیده استفاده کنید.

 

فروش اسید کوجیک

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

کلسیم تیوگلیکولات یک ماده فعال در برخی از موبرها است. کلسیم تیوگلیکولات یک ماده شیمیایی زبر و خشن است بنابراین برای در امان ماندن از عوارض جانبی آن باید در مقادیر کم استفاده شود. 

واکنش پوست

اگر چه غیر معمول است اما ممکن است پوست برخی از افراد به ماده شیمیایی کلسیم تیوگلیکولات حساسیت یا واکنش های آلرژیک نشان دهد. گاهی حتی برای اولین بار که از این محصولات استفاده می کنید واکنشی ندارید، اما در دفعات بعدی پوستتان دچار حساسیت می شود. ایجاد بثورات ناشی از درماتیت شیمیایی به احتمال زیاد در افراد با پوست های حساس شایع است. به همین دلیل تولید کنندگان این محصولات همیشه توصیه می کنند که قبل از استفاده از موبر های، مقداری از آن را روی پوست خود تست کنید. سپس ۲۴ ساعت صبر کرده اگر علائمی از واکنش نداشتید از آن به صورت گسترده استفاده کنید.

نکات احتیاطی

به دلیل عوارضی که ممکن است در اثر استفاده از موبر ایجاد شود، همواره توصیه می شود که این مواد را در نزدیکی چشم ها استفاده نکنید، زیرا موجب سوزش می شود. اگر این محصولات به چشمتان تماس داشت، چشم ها را با آب گرم بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. محصولاتی که حاوی کلسیم تیوگلیکولات هستند را در بینی، ناحیه تناسلی و بر روی پوست ملتهب و یا دارای ترک استفاده نکنید. زیرا باعث ایجاد سوزش می شود.

فروش کلسیم تیوگلیکولات

عرضه و فروش نمک کلسیم تیوگلیکولات چینی با خلوص 94 درصد محصول کارخانه معتبر فروش در بسته بندی بشکه های 25 کیلویی یکی از مشخصات این محصول درصد خلوص بالا و عاری بودن از هرنوع مواد مضر بر روی پوست میباشد .

جهت اطلاع ازقیمت، خرید و نحوه سفارش تماس بگیرید.

09199367030 حسنپور

03195023715 حسنپور

  • bahar hassanpour
  • ۰
  • ۰

کراس کارملوز سدیم یا CMC سدیم، یک پلیمر کروکسی سمتی سلولز سدیم است. به نظر می رسد به عنوان سفید، فیبری، پودر آزاد جریان است، و به طور معمول به عنوان یک تخریب کننده تایید FDA در تولید دارویی استفاده می شود.

کراس کارملوز که بیشتر به عنوان CMC سدیم شناخته شده است، یک پلیمر متقابل متصل از کربوکسی متیل سلولز سدیم است. این پودر سفید، جریان آزاد باعث جدا شدن یک قرص در روده می شود.
کراس کارملوز سدیم به عنوان یک پودر بی بو، سفید و یا خاکستری رنگ دیده می شود. در آب محلول است، هرچند سدیم کراس کاراملوز به سرعت در هنگام تماس با آب به ۴ تا ۸ برابر حجم اصلی آن متورم می شود. تقریبا غیر قابل حل در استون، اتانول و تولوئن است این یک ماده با ثبات است اگرچه جزو مواد هوروسکوپی است.
کراس کارملوز سدیم محلول خوب آب، محلول در آب سرد است. این عامل امولسیون، پراکندگی جامد و خواص فیزیکی و شیمیایی غیر معمول و بسیار ارزشمند فیزیکی و فیزیکی ندارد.
کراس کارملوز سدیم می تواند به طور گسترده ای در حفاری نفت استفاده می شود، داشتن قابلیت کنترل آب از دست رفته از ویژگی های خوب آن هست.

کراس کارملوز دارای ویژگی های بسیار متنوع و منافعی است که برای برنامه های مختلف صنعتی و پزشکی بسیار مطلوب است و از لحاظ استراتژیک به لحاظ اقتصادی قابل استفاده است. این پلیمر صنعتی دارای دو حالت مختلف با ترکیب مرطوب و ترکیب گرم است. این پودر سفید فیبر دار با ویژگی های شدید حلالیت آن در بازار قرار دارد که به عنوان پلیمر بزرگ در شرکت های داروسازی قرار می گیرد.

فروش کراس کارملوز
کراس کارملوز در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می باشد.
برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با شماره زیر تماس بگیرید.
09199367030

03195023714

  • bahar hassanpour